פשתן

מפיות בד פשתן- לא רק לארוחות גורמה

מפית פשתן

מפיות בד לשולחן, או מפיות בד פשתן בפרט, הן בהחלט מבין הפריטים האהובים עלינו ב- SEWING WAVE! מפיות בד משדרגות כל שולחן ומעניקות לו את המראה האידיאלי- אלגנטי, עדין, מתוחכם וכו’. בנוסף, אנו מאמינים כי המפיות מסמלות אכילה איטית ונכונה, המשדרגות גם את הארוחה כולה- בין אם מדובר בארוחה ביתית וצנועה, לבד, עם חברים קרובים, או עם המשפחה.

בעולם המזון כיום, נראה כי שולטות רשתות המזון המהיר ואפילו קצב החיים המודרני. לצערנו, לא פעם ולא פעמיים קורה מצב בו אנשים שוכחים או אינם מוצאים את הזמן, לשבת ולהנות מארוחה טובה. אך אם נעצור לרגע ונחשוב, אין ספק כי כולנו היינו שמחים לארוחה נינוחה, בישיבה סביב שולחן האוכל: שולחן ערוך ויפה, עם סטים מרשימים של צלחות, כוסות, סכו”ם- וכמובן, כדי להשלים את האווירה והתפאורה- מפיות בד פשתן, או מפות שולחן עשויות פשתן.  

מפיות פשתן

מפיות בד פשתן לכל אירוע

אם עוררנו את החשק לשדרג את הארוחה שלכם- ולא בהכרח באמצעות המזון, תשמחו לשמוע כי מפיות בד לשולחן אינן מיועדות רק לארוחות גורמה, ארוחות רשמיות או לאירועים מיוחדים. למפיות בד לשולחן ומפיות בד פשתן, מגוון יתרונות בולטים ההופכים אותן לפריטים ייחודיים וחיוניים, לכל מטבח ולכל אירוע:

בד הפשתן הינו בד חזק ועמיד. אם בחרתם בסט מפיות בד פשתן, בחרתם במוצר לטווח הארוך, מוצר ממנו תהנו שוב ושוב- בכל פעם ובכל ארוחה מחדש. את המפיות שלכם, תוכלו בקלות לכבס לאחר כל שימוש וללא חשש. בנוסף, בד הפשתן ידוע בכפלים והקמטים הטבעיים שלו, אשר נראים נהדר- כך שגם אין חובה כלל לגהץ את מפיות הבד לאחר הכביסה!

בנוסף, למפיות בד לשולחן הניתנות לשימוש רב-פעמי, יתרונות אקולוגיים שאין לזלזל בהם! שימוש רב-פעמי במפיות בד פשתן, מצמצם את טביעת הרגל הפחמנית, כיאה לכל מוצר בר-קיימא. מפיות בד פשתן ומפיות בד לשולחן שהינן רב-פעמיות, הן החלופה האידיאלית למפית נייר חד-פעמית או לבדים סינתטיים אחרים. למפיות בד פשתן “חיים ארוכים”, כך שאין כל סיבה להשליך אותן לאחר שימוש אחד בלבד, כפי שנעשה עם מפיות נייר, מגבונים ומוצרים דומים נוספים.

לצד שמירה על כדור הארץ, מפיות בד פשתן אף ישמרו ויגנו על העור שלכם! המפיות סופגות מהר ומתייבשות מהר. במקרים של עור רגיש, תרגישו מיד את הרכות הטבעית של בד הפשתן עם כל ניגוב ידיים ובכל שימוש- הרי ידוע כי בד הפשתן הינו רך ונעים יותר מבדים אחרים.

מפיות פשתן

שילוב של אסתטיקה ואלגנטיות- מפיות בד לשולחן עשויות פשתן

לסיום ועבור אלה שעדיין לא התנסו במפיות בד לשולחן עשויות פשתן, חשוב לנו לציין כי המפיות האהובות, יוסיפו עידון ואלגנטיות אל כל ארוחה או אירוע- החל מארוחת בוקר ביתית ועד למסיבות ייחודיות בסופי השבוע!

מפיות בד פשתן מאפשרות להוסיף טאץ’ עיצובי ייחודי ואסתטיקה אל השולחן שלכם- ומגיעות במבחר צבעים, גדלים וססגונות. כמו כן, ישתלבו נהדר המפיות עם מפות פשתן, רץ לשולחן, סטים מגוונים של כלי מטבח, סידורי פרחים ועוד. כדי ליצור שולחן ייחודי במיוחד, אנו ממליצים כמובן ליצור שילובי צבעים מעניינים, להוסיף אלמנטים קטנים וגדולים אל השולחן, כמו גם לא לפחד לנסות סגנונות עיצוביים חדשים מעת לעת- ואפילו להעז לערבב בין הסגנונות הרבים! מפיות בד לשולחן הן דרך מצוינת להוסיף עניין לארוחות שלכם- ומכאן, השמים הם הגבול… בתיאבון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *