פשתן

איך לבחור מצעים לילדים?

כאשר אתם מחפשים סט מצעים למיטת תינוק, או סט מצעים לילדים, ברור שתרצו להעניק לילדים את הטוב ביותר; לא נרוץ לקנות כל פעם שנשמע על סט מצעים לילדים במבצע מבלי לבדוק את איכותו. סט מצעים מלא כולל סדין, ציפיות, שמיכה ומגן ראש, אך יתכנו גם אביזרים נוספים שתרצו להשתמש בהם כמו למשל מגן מזרן.  אבל כיצד תדעו לבחור את הטוב ביותר? מהם הדברים שצריך לשים אליהם לב כאשר בוחרים סט מצעים לתינוק? במאמר זה נדבר על כמה מהנקודות החשובות שיש לשים אליהן לב בעת בחירת סט מצעים איכותי.

תחושה רכה ונעימה – הדבר הראשון שנרצה להעניק לתינוק או לילד הוא תחושה נעימה אשר תאפשר לו לישון בשקט. התחושה הנעימה נובעת גם מתוך רכות החומר שבו משתמשים, אך לא רק. רכות החומר היא דבר חשוב, אך נרצה גם שזה יהיה בד נושם וסופג זיעה, בד אשר יאפשר לתת תחושה נעימה ומרעננת בקיץ, אך גם חמימות בחורף. מהסיבה הזו כדאי שתבדקו היטב מאיזה חומר עשויים המצעים. מומלץ להעדיף סט מצעים פשתן אשר עונה על התכונות הללו בצורה מושלמת.

בטיחות – הנקודה השנייה בבחירת סט מצעים לתינוק, אך לא פחות חשובה מהראשונה, היא הבטיחות. אחד ההיבטים הבטיחותיים

  1. תחושה רכה ונעימה – הדבר הראשון שנרצה להעניק לתינוק או לילד הוא תחושה נעימה אשר תאפשר לו לישון בשקט. התחושה הנעימה נובעת גם מתוך רכות החומר שבו משתמשים, אך לא רק. רכות החומר היא דבר חשוב, אך נרצה גם שזה יהיה בד נושם וסופג זיעה, בד אשר יאפשר לתת תחושה נעימה ומרעננת בקיץ, אך גם חמימות בחורף. מהסיבה הזו כדאי שתבדקו היטב מאיזה חומר עשויים המצעים. מומלץ להעדיף סט מצעים המכיל פשתן אשר עונה על התכונות הללו בצורה מושלמת.
  2. בטיחות – הנקודה השנייה בבחירת סט מצעים לתינוק/לילד, אך לא פחות חשובה מהראשונה, היא הבטיחות. אחד ההיבטים הבטיחותיים החשובים בעת בחירת סט מצעים הוא גודל המצעים; מצעים צריכים להיות מתוחים היטב. אם הסדינים אינם במידה הנכונה, או שהם אינם מתוחים היטב והם רפויים ומקופלים, הם יכולים להיות סכנה כאשר מדובר בתינוק וגם בילדים צעירים. כמו כן, כאשר רוכשים סט מצעים למיטת תינוק, חשוב לוודא שהוא עומד בתקנים אשר לוקחים בחשבון את כל ההיבטים של הבטיחות.
  3. קל לניקוי – כאשר מדובר בסט מצעים לילדים או תינוקות, ברור שתזדקקו לכבס אותו באופן תכוף. הימנעו מבדים מיוחדים ועדינים אשר דורשים כביסה ביד ואינם מתאימים למייבש כביסה, כי זה לא יהיה יעיל ונוח לכם.
  4. בריאותיים – עור התינוק הוא עור רגיש אשר יכול לסבול בקלות מגירויים. התינוק שלכם שוהה בעריסה או בלול התינוקות במשך זמן רב ולכן מצעים לא מתאימים עשויים להיות סכנה בריאותית. העדיפו מצעים פשתן, או מצעים מחומרים אחרים שהם אנטי בקטריאלים והיפואלרגנים ואינם יוצרים סכנה בריאותית.
  5. עיצוב וצבעים – גם לעיצוב ולצבעים ישנה חשיבות גדולה. כאשר מחפשים סט מצעים לילדים צריך לקחת בחשבון שהעיצובים והצבעים יוצרים תחושות אשר משפיעות על התינוקות והילדים. המיטה אמורה להיות סביבה מטפחת ומרגיעה ולכן יש לבחור בצבעים הנכונים. תרצו להשתמש בצבעים רכים ונעימים, וגם להקפיד על הרמוניה עם הצבעים האחרים בחדר. בעיצובים שלנו אנו משתמשים בצבעי פסטל בהירים ונעימים המשדרים תחושות חיוביות ומרגיעות.
  6. מילוי – כאשר אתם מחפשים סט מצעים לילדים ותינוקות חשוב שתקפידו על שמיכה קלה ואוורירית שאינה מכבידה על התינוק ויוצרת תחושה קלה ונעימה. מסיבה זו כדאי להעדיף שמכות במילוי פשתן.

לסיכום, כאשר מחפשים סט מצעים למיטת תינוק ישנו יתרון גדול למצעים פשתן בהם תוכלו למצוא באופן טבעי את התכונות שלהן אתם מצפים מסט המצעים.

סווינג ווייב מציעה לכם מבחר של מצעים לתינוקות וילדים העשויים פשתן ומתאימים במיוחד למזג האוויר הישראלי. ניתן להשיג מצעים .במחבר 

עיצובים המתאימים לעריסה, לול ומיטה. כל המוצרים עשויים פשתן רך ונעים אשר יעניק לתינוק חווית שינה שקטה ונעימה. וכאשר התינוק ישן טוב, גם ההורים ישנים טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *