פשתן

שמלות רקמה לילדות – הטרנדים של 2020

טרנדים באים וטרנדים הולכים ותמיד מביאים לנו חידושים התואמים את רוח התקופה והדבר בא לידי ביטוי גם בתחום בגדי הילדים. אם ננסה לאפיין את הטרנדים של השנים האחרונות נוכל להגיד שיש בהם הרבה יותר בגרות. לא רק בגלל אימוץ הגישה שילדות הן ”גברות קטנות“ אלא בגלל תשומת הלב להיבטים הפרקטיים של הבגד – הקהל מחפש יותר נוחות ואיכות ודעתנו פחות מוסחת מתכתיבים תעשייתיים מסחריים.

אז מה הטרנדים שנראה השנה בבגדי הילדים ובפרט בשמלות?

שימוש בבד פשתן – השימוש בבד פשתן ממשיך להיות טרנדי ונראה שבגלל יתרונותיו הרבים הוא אחד מהבדים הפופולריים ביותר השנה. אנו משתמשים בו לצורך עיצוב שמלות לילדות, אך בזכות תכונותיו והתאמתו למזג האוויר הישראלי, אנו רואים שימוש הולך וגובר בפשתן – מבגדים ועד מצעי מיטה. כאשר אנו מעצבים שמלות קיציות בעבודת יד, אנו רוצים להעניק לילדות חוויה נעימה ואוורירית וזה בדיוק מה שאנו מקבלים מבד הפשתן.

שימוש במוטיבים עממיים – אם בעבר הדמויות המסחריות של דיסני, לצד עוד איורים ילדותיים, שלטו בתחום בגדי הילדים, הטרנדים של היום הולכים לכיוונים יותר עממיים ופחות מסחריים. התוצאה היא מראה בוגר יותר אשר משמר את מראה התום הילדותי בצורה סולידית ולא מאולצת. למשל נוכל לראות שילובים של רקמה ועבודת יד בשמלות הילדות; רקמה בעיטורים עדינים של פרחים, עלים ודברים טבעיים שאינם מגיעים מהעולם המסחרי והמיוחצ“ן. פעם כאשר הילדות רצו להרגיש כמו נסיכות, הלבשנו אותן בבגדים בעלי מראה זול והדפס של נסיכה, היום עברנו לגישה יותר בוגרת – נלביש אותן בשמלה בעבודת יד שבאמת מעניקה מראה נסיכתי אך בצורה מתוחכמת ואלגנטית.

שימוש בצבעי פסטל – צבעי הפסטל נמצאים איתנו כבר כמה שנים וזהו טרנד שהולך ומתחזק השנה. השימוש בצבעי פסטל הוא לא רק עבור שמלות לילדות; אנו רואים את צבעי הפסטל משתלטים על כל סוגי הביגוד, האקססוריז ואפילו עיצובי הבית. צבעי פסטל תואמים מאוד את האווירה הקיצית והם משדרים תחושה רגועה ונעימה על מי שלובשת אותם ועל הסביבה כולה.

רוצים לדעת איך לרקום?

סדנת רקמה עבודת יד ללמוד רקמה

 

עבודת יד – הורים רבים מגלים את הטרנד של שמלות לילדות בעבודת יד. שמלות בעבודת יד מציעות איכות גבוהה יותר מאשר בגדי הילדים שתמצאו ברשתות השיווק והאמת שגם המחירים אינם כל כך יקרים. בארץ ישנם מעצבים מוכשרים אשר מביאים לנו עיצובים בעלי אופי ישראלי אותנטי. לא רק שהם שונים, ייחודיים ומעניינים יותר מבחינה עיצובית, שמלות בעבודת יד נותנות תשומת לב גם לאיכות החומרים וחוויית הנוחות של הילדות ובוחרות בבדים נושמים ונעימים כמו פשתן.

אז אם מאסתן בתכתיבי אופנה אשר לימדו אתכם ששמלה לילדות חייבת לכלול הדפס של לבבות ורודים או הנסיכות אנה ואלזה מהסרט ”לשבור את הקרח“; אם תרצו משהו אותנטי כמו שמלות בעבודת יד, עם שילובים של רקמה ועיצוביים אותנטיים, נסו
את שמלות הפשתן שלנו

Zhenya Derzhavets :תמונה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *