פשתן

כמה מצעים צריך עבור התינוק?

כאשר מדברים על סדינים למיטת תינוק וסדינים לילדים, קודם כל נשאלת השאלה באלו סדינים לבחור. ההורים תמיד מחפשים את הטוב ביותר עבור ילדיהם ולכן הן ירצו להשקיע בסדינים איכותיים המעניקים רכות ותחושה נעימה, בעלי עמידות גבוהה ותכונות אנטי בקטריאליות והיפו אלרגניות. איכות הסדינים היא דבר אחד, אך ישנה החלטה נוספת שצריך לקבל והיא כמה סטים של סדינים למיטת תינוק או סדינים לילדים יש לרכוש?

אם תשאלו את דעתם של הורים לילדים תקבלו תשובות שונות המבוססות על הניסיון האישי שלהם ומאפייני המשפחה. ישנם הורים אשר מסתפקים בשני סטים של סדינים למיטת תינוק וכך לכאורה הן חוסכות בהוצאות. אך גם הורים אלו יעידו כי מדובר בעבודה אין סופית של החלפת המצעים וכיבוסם בצורה תכופה. בדרך כלל ישנו גם צורך במייבש כביסה על מנת להבטיח שהמצעים יתייבשו בזמן. בסופו של דבר החיסכון הזה מביא לעבודה סיזיפית של כיבוס וייבוש ואפילו עלייה בהוצאות האנרגיה.

אך כל זה נכון כאשר יש ילד אחד. באופן טבעי כאשר יש יותר ילדים ותינוקות, כך יש צורך ביותר מצעי מיטה. אך הגידול בכמות מצעי המיטה אינו רק תוצאה של מספר הילדים. נראה שככל שהמשפחה יותר גדולה על יש בה יותר צורך בהתנהלות יעילה. מטלות הבית במשפחה גדולה גוזלות זמן רב ולכן ישנה העדפה לכמות גדולה יותר של סדינים למיטת תינוק וסדינים לילדים. כך יש פחות לחץ בעבודות הבית והכביסה.

חשוב להבהיר שיש להחליף את המצעים ולכבסם באופן תדיר. אנחנו לא מחכים ללכלוך נראה לעין. הבקטריות אינן נראות לעין והן מתפתחות וצרבות במהירות, במיוחד במזג האוויר הישראלי, לכן חשוב לכבס לעתים תכופות. אין תשובה חד משמעית לשאלה כמה סדינים למיטת תינוק או סדינים לילדים יש לרכוש, הדבר תלוי ביכולת שלכם לכבס ולייבש על מנת שתמיד תהיה לתינוק סביבה נקייה. אם אתם יכולים לעשות זאת עם שני סטים, שיהיה לכם בהצלחה, אך הדבר יגזול מכם הרבה זמן והתעסקות אינסופית בכביסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *