פשתן

מצעים למיטת תינוק לקראת הקיץ

מצעים לציטת תינוק

הקיץ כבר כאן: הגיע הזמן לחדש את מצעי התינוק שלכם, כך שיתאימו למזג האוויר הישראלי. בין אם מדובר בסדינים למיטת תינוק, או ציפה לשמיכת תינוק, חשוב לבחור בבד נעים, נושם וסופג זיעה המתאים למזג האוויר. וכאשר מדברים על מצעים למיטת תינוק אשר מתאימים לקיץ הישראלי, פשתן מסתבר כחומר המתאים ביותר. אז בואו נדבר על היתרונות של מצעים פשתן והתאמתם למזג האוויר הישראלי.

כאשר אנו מחפשים סדינים ומצעים למיטת תינוק, אנו תמיד רוצים להעניק לתינוק שלנו את הטוב ביותר. הסדין והשמיכה לציפת תינוק צריכים לספק לו את התנאים האופטימליים והנוחים ביותר. סווינג ווייב מצעים לילדים בחרה לעשות שימוש במצעים העשויים פשתן ולהם מספר יתרונות אשר הופכים אותם למתאימים ביותר.

מצעים פשתן יתרונות 

על מנת להבין מדוע פשתן הוא הפתרון הטוב ביותר עבור מצעים למיטת תינוק, בואו נבחן את יתרונותיו:

עמידות – מצעים למיטת תינוק מצטיינים בעמידות גבוהה, יש האומרים שהם רק משתבחים עם הזמן. סדינים למיטת תינוק העוברים כביסות תכופות נדרשים לגלות עמידות גבוהה. מצעים פשתן מתאימים לכביסה במכונה וייבוש במייבש כביסה.

נוחות – מצעים פשתן ידועים בזכות האלסטיות שלהם, הרכות והנוחות. למעשה ככל שנשתמש בהם יותר ונכבס אותם יותר, כך הם יהפכו ליותר נוחים ונעימים. סווינג ווייב מצעים לילדים העשויים פשתן יבטיחו חווית שינה נעימה ונוחה.

תכונות אנטי בקטריאליות – כאשר מדברים על מצעים למיטת תינוק, דבר הכולל גם סדינים וגם ציפה לשמיכת תינוק, חשוב לנו שיהיו להם תכונות אנטי בקטריאליות, דבר שאותו ניתן לקבל באופן טבעי ממצעי פשתן. מיטת התינוק יכולה להפוך למצע משגשג עבור הבקטריות והשימוש במצעים פשתן יעזור לכם להילחם בזה.

מסייע בוויסות טמפרטורה – התכונות המיוחדות של הפשתן הופכות אותו למושלם לצורך ויסות הטמפרטורה, גם בקיץ וגם בחורף. בחורף הוא יסייע לשמור על חום התינוק ובקיץ יסייע לצנן אותו; תכונה שהופכת את המצעים למתאימים עבור כל עונות השנה.

סופג זיעה – פשתן הוא חומר בעל יכולת ספיגה גבוהה, אך גם מתייבש מהר מאוד, דבר אשר הופך אותו למתאים במיוחד להזעה וענת הקיץ.

סווינג ווייב מצעים לילדים

חברת סווינג ווייב מציעה לכם מבחר של מצעים  וילדים העשויים פשתן ומתאימים במיוחד למזג האוויר הישראלי. ניתן להשיג מצעים במחבר עיצובים המתאימים לעריסה, לול ומיטה. כל המוצרים עשויים פשתן רך ונעים אשר יעניק לתינוק חווית שינה שקטה ונעימה. וכאשר התינוק ישן טוב, גם ההורים ישנים טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *